dc.contributor.author |
Гавриш, Н. О.
|
|
dc.contributor.author |
Лисенко, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-20T10:59:01Z |
|
dc.date.available |
2023-09-20T10:59:01Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28842 |
|
dc.description |
Гавриш, Н. О. Сучасні тренди маркетингової політики / Н. О. Гавриш ; наук. керівник І. В. Лисенко // Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2022) : тези доповідей ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20 грудня 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 239-241. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Пандемія COVID-19 внесла багато змін у загальну картину існування цифрового світу. Багато інструментів втратили свою актуальність, маркетологи почали використовувати у стратегіях інноваційні підходи, в обмежених умовах знаходити альтернативні варіанти для просування бренду та бізнесу. В епоху нескінченних маркетингових змін складно встежити за новинками, рухатися у напрямку масових світових тенденцій. Маркетинг активно розвивається, попри пандемію чи інші виклики сучасності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні тренди маркетингової політики |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |