ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавриш, Н. О.
dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-20T10:59:01Z
dc.date.available 2023-09-20T10:59:01Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28842
dc.description Гавриш, Н. О. Сучасні тренди маркетингової політики / Н. О. Гавриш ; наук. керівник І. В. Лисенко // Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2022) : тези доповідей ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20 грудня 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 239-241. uk_UA
dc.description.abstract Пандемія COVID-19 внесла багато змін у загальну картину існування цифрового світу. Багато інструментів втратили свою актуальність, маркетологи почали використовувати у стратегіях інноваційні підходи, в обмежених умовах знаходити альтернативні варіанти для просування бренду та бізнесу. В епоху нескінченних маркетингових змін складно встежити за новинками, рухатися у напрямку масових світових тенденцій. Маркетинг активно розвивається, попри пандемію чи інші виклики сучасності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Сучасні тренди маркетингової політики uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу