dc.contributor.author |
Лисенко, І. В.
|
|
dc.contributor.author |
Гавриш, Н. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-21T11:12:23Z |
|
dc.date.available |
2023-09-21T11:12:23Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28843 |
|
dc.description |
Лисенко, І. В. Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними? / І. В. Лисенко, Н. О. Гавриш // Наукова весна 2023 : матеріали XIІI Міжнарод. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (м.Дніпро, 1–3 березня 2023 р.). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 437-439. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Соціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких
допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а й враховувати цінності своїх
споживачів та суспільства в цілому. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпро : НТУ «ДП» |
uk_UA |
dc.title |
Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними? |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |