ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.contributor.author Гавриш, Н. О.
dc.date.accessioned 2023-09-21T11:12:23Z
dc.date.available 2023-09-21T11:12:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28843
dc.description Лисенко, І. В. Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними? / І. В. Лисенко, Н. О. Гавриш // Наукова весна 2023 : матеріали XIІI Міжнарод. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (м.Дніпро, 1–3 березня 2023 р.). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 437-439. uk_UA
dc.description.abstract Соціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а й враховувати цінності своїх споживачів та суспільства в цілому. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпро : НТУ «ДП» uk_UA
dc.title Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними? uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу