ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пікуль, Є. Ю.
dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-21T11:16:27Z
dc.date.available 2023-09-21T11:16:27Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28844
dc.description Пікуль, Є. Ю. Трансформація брендів в умовах війни: виклики та можливості / Є. Ю. Пікуль, І. В. Лисенко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (02 листопада 2022 р.). – Харків, 2022. – С. 174-176. uk_UA
dc.description.abstract Український бізнес ще не оговтався від кризи через пандемію COVID-19, а вже стикнувся з новими викликами повномасштабної війни. Багато підприємств зазнали значних збитків та руйнувань, через це або повністю припинили, або призупинили свою діяльність. Серед основних проблем, які не дозволяють відновлюватися та розвивати бізнес під час війни – мала кількість платоспроможних клієнтів, непрогнозованість розвитку ситуації в країні та відсутність достатнього капіталу. Однак, на щастя, багато українських підприємців адаптуються до нових умов, знаходять ресурси та продовжують підтримувати державу та допомагати збройним силам. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Харків uk_UA
dc.title Трансформація брендів в умовах війни: виклики та можливості uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу