ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.contributor.author Артеменко, К. Т.
dc.date.accessioned 2023-09-21T11:26:16Z
dc.date.available 2023-09-21T11:26:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28846
dc.description Артеменко К.Т., Лисенко І.В. Тенденції розвитку маркетингових комунікацій / І. В. Лисенко, К. Т. Артеменко // Наукова весна 2023 : матеріали XIІI Міжнарод. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (м.Дніпро, 1–3 березня 2023 р.). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 434-436. uk_UA
dc.description.abstract Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до нових умов, вимог споживачів та науково-технічних процесів, що відбуваються у сучасному світі. Прийнято вважати, що персональний продаж, PR, стимулювання збуту та реклама є класичними видами маркетингових комунікацій. У наш час вони поступово переходять на сучасні інноваційні процеси, що щільно переплітаються з інтернет-ресурсами uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпро : НТУ «ДП» uk_UA
dc.title Тенденції розвитку маркетингових комунікацій uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу