dc.contributor.author |
Вербицька, А. В.
|
|
dc.contributor.author |
Бабаченко, Л. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-10-06T11:41:45Z |
|
dc.date.available |
2023-10-06T11:41:45Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28870 |
|
dc.description |
Маркетингова логістика : метод. вказ. до практ. занять для здобувачів вищ. освіти друг.(магістер.) рівня освіт.о-проф. програми «Маркетинг» спеціальності «075 Маркетинг» всіх форм навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 19 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою навчальної дисципліни «Маркетингова логістика» є формування у здобувачів вищої освіти системи науково-теоретичних та практичних знань стосовно організації товароруху відповідно до замовлень клієнтів з мінімальними загальними витратами.
Завдання курсу «Маркетингова логістика» спрямовані на поглиблення теоретичної та аналітичної підготовки здобувачів вищої освіти. Завдання дисципліни полягає в формуванні у ЗВО системи знань щодо сутності та значення маркетингової логістики; освоєнні сутності, форм і методів створення взаємовідносин з клієнтами; вивченні сутності створення цінності для клієнта; набутті навичок покращення конкуренції на основі управління часом; освоєнні економічної сутності, організаційних основ формування ланцюга постачань під впливом попиту; вивченні оптової та роздрібної торгівлі у каналах розподілу; освоєнні засад управління маркетинговою логістикою; дослідженні процесу обслуговування глобальних клієнтів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингова логістика : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» спеціальності «075 Маркетинг» всіх форм навчання |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |