dc.contributor.author |
Огородник, С. О.
|
|
dc.contributor.author |
Шадура-Никипорець, Н. Т.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-04T14:02:27Z |
|
dc.date.available |
2023-12-04T14:02:27Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/29069 |
|
dc.description |
Огородник, С. О. Аналіз стратегічних інструментів розвитку автомобілебудівних корпорацій / С. О. Огородник ; наук. керівник Н. Т. Шадура-Никипорець // Бухгалтерський облік, оподаткування, аналіз і аудит: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : тези доповідей ІХ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 27 листопада 2023 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 53-55. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В роботі досліджено ринок автомобілебудівних корпорацій, виявлено домінуючі стратегії, котрі спрямовані на інноваційні підходи до розвитку. Дані дослідження вказують, що протягом аналізованого періоду корпорації прагнуть застосувати економічно-ефективні стратегічні рішення, що у свою чергу дозволяє їм стабільно утримувати першість на ринку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.subject |
корпорація |
uk_UA |
dc.subject |
ринок |
uk_UA |
dc.subject |
автомобілебудування |
uk_UA |
dc.subject |
стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
продажі |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз стратегічних інструментів розвитку автомобілебудівних корпорацій |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |