IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Аналіз стратегічних інструментів розвитку автомобілебудівних корпорацій

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Огородник, С. О.
dc.contributor.author Шадура-Никипорець, Н. Т.
dc.date.accessioned 2023-12-04T14:02:27Z
dc.date.available 2023-12-04T14:02:27Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29069
dc.description Огородник, С. О. Аналіз стратегічних інструментів розвитку автомобілебудівних корпорацій / С. О. Огородник ; наук. керівник Н. Т. Шадура-Никипорець // Бухгалтерський облік, оподаткування, аналіз і аудит: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : тези доповідей ІХ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 27 листопада 2023 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 53-55. uk_UA
dc.description.abstract В роботі досліджено ринок автомобілебудівних корпорацій, виявлено домінуючі стратегії, котрі спрямовані на інноваційні підходи до розвитку. Дані дослідження вказують, що протягом аналізованого періоду корпорації прагнуть застосувати економічно-ефективні стратегічні рішення, що у свою чергу дозволяє їм стабільно утримувати першість на ринку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject корпорація uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject автомобілебудування uk_UA
dc.subject стратегії uk_UA
dc.subject продажі uk_UA
dc.title Аналіз стратегічних інструментів розвитку автомобілебудівних корпорацій uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу