dc.contributor.author |
Полковниченко, С. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-07T09:06:51Z |
|
dc.date.available |
2023-12-07T09:06:51Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/29102 |
|
dc.description |
Полковниченко, С. О. Роль економічних знань у підготовці сучасного маркетолога / С. О. Полковниченко // Бухгалтерський облік, оподаткування, аналіз і аудит: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : тези доповідей ІХ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 27 листопада 2023 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 115-117. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто важливість якісної економічної освіти для маркетологів, яка формує вміння аналізувати економічні умови, приймати обґрунтовані стратегічні рішення та адаптувати маркетингові стратегії до змін у бізнес-середовищі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.subject |
економічні знання |
uk_UA |
dc.subject |
маркетолог |
uk_UA |
dc.subject |
економічна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
ринок |
uk_UA |
dc.subject |
бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
економічні компетенції |
uk_UA |
dc.title |
Роль економічних знань у підготовці сучасного маркетолога |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |