ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.date.accessioned 2023-12-07T09:06:51Z
dc.date.available 2023-12-07T09:06:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29102
dc.description Полковниченко, С. О. Роль економічних знань у підготовці сучасного маркетолога / С. О. Полковниченко // Бухгалтерський облік, оподаткування, аналіз і аудит: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : тези доповідей ІХ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 27 листопада 2023 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 115-117. uk_UA
dc.description.abstract У роботі розглянуто важливість якісної економічної освіти для маркетологів, яка формує вміння аналізувати економічні умови, приймати обґрунтовані стратегічні рішення та адаптувати маркетингові стратегії до змін у бізнес-середовищі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject економічні знання uk_UA
dc.subject маркетолог uk_UA
dc.subject економічна освіта uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.subject економічні компетенції uk_UA
dc.title Роль економічних знань у підготовці сучасного маркетолога uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу