IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

3D гід по місту Чернігову на базі технології процедурної генерації 3D-об’єктів «Ray marching»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цимбал, О. В.
dc.date.accessioned 2024-01-17T10:38:10Z
dc.date.available 2024-01-17T10:38:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29262
dc.description Цимбал, О. В. 3D гід по місту Чернігову на базі технології процедурної генерації 3D-об’єктів «Ray marching» : випускна кваліфікаційна робота : 121 "Інженерія програмного забезпечення" / О. В. Цимбал ; керівник роботи А. М. Акименко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра інформаційних технологій та програмної інженерії. – Чернігів, 2023. – 276 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета розробки – розробити додаток 3D-гіду за допомогою алгоритму «Ray marching». Основний метод проектування модулів програми – математичні розрахунки та використання можливостей мови програмування Python. В процесі написання програми були використані технології Ray marching, Procedure generation, Fragment Shader. В ході виконання даної роботи для створення програми використовувалася мови програмування OpenGL, Python. В ході розробки було створено програму, яка генерує 1 сцену, яка відтворює сквер ім. Богдана Хмельницького. Результат роботи оформлений у вигляді програмного проекту, який наведено в додатку до курсової роботи. Для роботи додаток вимагає наявність стандартних бібліотек Python та завантажену у проєкт модуль OpenGL. Подальший розвиток роботи можливо розвивати до надзвичайно великих масштабів, таких як генерація всього міста Чернігова з метою використання додатка як повноцінного 3D-гіда. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject PYTHON uk_UA
dc.subject OPEN GL uk_UA
dc.subject RAY MARCHING uk_UA
dc.subject RENDERING TECHNIQUE uk_UA
dc.subject PROCEDURAL GENERATION uk_UA
dc.title 3D гід по місту Чернігову на базі технології процедурної генерації 3D-об’єктів «Ray marching» uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The purpose of developing is to develop a 3D guide application using the Ray marching algorithm. The main method of designing program modules is mathematical calculations and using the capabilities of the Python programming language. Ray marching, Procedure generation, and Fragment Shader technologies were used in the process of writing the program. In the course of this work, OpenGL and Python programming languages were used to create the program. In the course of development, a program was created that generates 1 scene that reproduces the square named after Bohdan Khmelnytsky. The result of the work is presented in the form of a software project, which is given in the appendix to the coursework. To work, the application requires the availability of standard Python libraries and the OpenGL module loaded into the project. Further development of the work can be developed to extremely large scales, such as the generation of the entire city of Chernihiv in order to use the application as a full-fledged 3D guide. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу