IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Оцінка конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі книжковою продукцією на прикладі магазину «Будинок книги» м. Чернігів

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кононенко, Ю. А.
dc.date.accessioned 2024-01-22T12:26:50Z
dc.date.available 2024-01-22T12:26:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29328
dc.description Кононенко, Ю. А. Оцінка конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі книжковою продукцією на прикладі магазину «Будинок книги» м. Чернігів : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / Ю. А. Кононенко ; керівник роботи Т. М. Денисенко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2023. – 86 с. uk_UA
dc.description.abstract В ринкових умовах сьогодення, коли зростає конкуренція, збільшився вплив інтернет-технологій, змінюються споживчі уподобання, тому для книжкових магазинів є важливим розуміння його фактичної конкурентоспроможності та шляхи її підвищення, а також удосконалення торгівлі книжковою продукцією в цілому, зумовили вибір теми, її мети та основних завдань дослідження. Об’єкт дослідження – процес підвищення конкурентоспроможності Комунального підприємства «Будинок книги» на ринку ритейлу книжкової продукції. Предмет дослідження – методи оцінки конкурентоспроможності та потенційні шляхи підвищення конкурентоспроможності. Метою роботи є розробка рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності магазину «Будинок книги» та удосконалення торгівлі книжковою продукцією. Методи дослідження – загальнонаукові методи, порівняльний аналіз, методи економіко-статистичного аналізу, спостереження. Кваліфікаційна робота присвячена розробленню теоретико-методологічних засад та практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності магазину «Будинок книги» та удосконалення торгівлі книжковою продукцією. Проаналізовано ринок книжкової продукції в Україні. Розглянуто ключові фактори, що впливають на конкурентоспроможність торговельного підприємства та методи оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Надано загальну характеристику досліджуваного підприємства. Проведено оцінку асортименту книжкової продукції підприємства та оцінку конкурентоспроможність КП «Будинок книги». Розроблено заходи для підвищення конкурентоспроможності підприємства та рекомендації щодо підвищення ефективності та напрямів удосконалення торгівлі книжковою продукцією. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject торгівля uk_UA
dc.subject асортимент uk_UA
dc.subject методи оцінки конкурентоспроможності uk_UA
dc.subject книжкова продукція uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject trade uk_UA
dc.subject assortment uk_UA
dc.subject methods of assessing competitiveness uk_UA
dc.subject book products uk_UA
dc.title Оцінка конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі книжковою продукцією на прикладі магазину «Будинок книги» м. Чернігів uk_UA
dc.title.alternative Evaluation of competitiveness and improvement of trade in book products on the example of the store «Budynok Knygy» in Chernihiv uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 In today's market conditions, when competition is growing, the influence of Internet technologies has increased, consumer preferences are changing, therefore it is important for bookstores to understand its actual competitiveness and ways to increase it, as well as improving the trading in book products in general, determined the choice of the topic, its purpose and main tasks of research. Object of research – the process of increasing the competitiveness of the «Budynok Knygy» utility company in the retail market of book products. Subject of research – methods of assessing competitiveness and potential ways of increasing competitiveness. The purpose of the work is the development of recommendations for increasing the competitiveness of the «Budynok Knygy» store and improving trade in book products. The research methods – general scientific methods, comparative analysis, methods of economic and statistical analysis, observation. The qualification work is devoted to the development of theoretical and methodological principles and practical recommendations for increasing the competitiveness of the «Budynok Knygy» store and improving the trade in book products. The market of book products in Ukraine is analyzed. The key factors affecting the competitiveness of a trade enterprise and the methods of assessing the competitiveness of the enterprise are considered. A general description of the investigated enterprise is given. An assessment of the assortment of book products of the enterprise and an assessment of the competitiveness of MOC «Budynok Knygy» were carried out. Measures have been developed to increase the competitiveness of the enterprise and recommendations for increasing the efficiency and directions for improvement of trade in book products. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу