IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Особливості маркетингу IT-продуктів (на прикладі стартап-проєкту «ENFILM»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойко, В. О.
dc.date.accessioned 2024-01-29T10:13:14Z
dc.date.available 2024-01-29T10:13:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29401
dc.description Бойко, В. О. Особливості маркетингу IT-продуктів (на прикладі стартап-проєкту «ENFILM») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Б. О. Бойко ; керівник роботи А. В. Вербицька ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 87 с. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглянуто сукупність теоретико-методичних та прикладних засад особливостей маркетингу IT-продуктів. У першому розділі визначено сутність стартапу та продуктового IT; розглянуто особливості поведінки користувачів IT-продуктів; обґрунтовано актуальність та новизна ідеї стартап-проєкту «ENFILM». Другий розділ містить тенденцій ринку мобільних застосунків та вибір цільового ринку стартап-проєкту «ENFILM»; аналіз конкурентного середовища стартап-проєкту «ENFILM»; дослідження клієнтів стартап-проєкту «ENFILM». До третього розділу увійшли пропозиції щодо маркетингового забеспечення стартап-проєкту та аналізу ефективності запропонованих заходів. У процесі виконання роботи розроблено практичні рекомендації щодо маркетингового забезпечення стартап-проєкту «ENFILM» uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject стартап uk_UA
dc.subject продуктове IT uk_UA
dc.subject IT-продукт uk_UA
dc.subject Performance Marketing uk_UA
dc.subject Brand Marketing uk_UA
dc.subject Product Marketing uk_UA
dc.subject SMM uk_UA
dc.subject SEO uk_UA
dc.subject ASO uk_UA
dc.subject Push-marketing uk_UA
dc.subject Email-marketing uk_UA
dc.subject Content Marketing uk_UA
dc.subject startup uk_UA
dc.subject product IT uk_UA
dc.subject IT product uk_UA
dc.title Особливості маркетингу IT-продуктів (на прикладі стартап-проєкту «ENFILM») uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of IT product marketing (based on the materials of the start-up project «ENFILM») uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The qualification work considers a set of theoretical, methodological and applied principles of IT-products marketing features. The first section defines the essence of startup and product IT; considers the peculiarities of the behaviour of users of IT products; substantiates the relevance and novelty of the idea of the startup project "ENFILM". The second section contains trends in the mobile application market and the choice of the target market for the ENFILM startup project; analysis of the competitive environment of the ENFILM startup project; research of the ENFILM startup project's customers. The third section includes proposals for marketing the start-up project and an analysis of the effectiveness of the proposed measures. In the course of the work, practical recommendations for marketing support of the start-up project "ENFILM" were developed. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу