Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дорошенко, І. С. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-23T10:16:12Z | |
dc.date.available | 2024-02-23T10:16:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/29641 | |
dc.description | Дорошенко, І. С. Проект вантажного автомобіля з дослідженням процесу відновлення деталей підвіски та рульового керування (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 «Автомобільний транспорт» / І. С. Дорошенко ; керівник роботи А. В. Кологойда ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2023. – 191 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Під час виконання магістерської випускної роботи, визначили параметри автомобіля його масові показники, провели розрахунок двигуна автомобіля, розрахували навантаження на КШМ, розрахували показники динамічності автомобіля, його паливну економічність. У спеціальній частині магістерської роботи було розглянуто підвіску автомобіля та виконано розрахунок підвіски. Виконано відновлення фланцю ведучої маточини колеса, включає в себе такі моменти як: характеристика деталі, вибір способів відновлення, розрахунок припусків, режимів обробки та розрахунок норм часу. Далі було виконано дослідження технологій жолобу деталей, та виконав інформаціно-патентний пошук. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі програми як: “Компас 3D”, “Mathcad”. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.subject | КАМАЗ 5511 технічні характеристики | uk_UA |
dc.subject | розрахунок двигуна | uk_UA |
dc.subject | потужність двигуна | uk_UA |
dc.subject | тягово-динамічні характеристики | uk_UA |
dc.subject | тепловий розрахунок двиуна | uk_UA |
dc.subject | паливна економічність | uk_UA |
dc.subject | підвіска автомобіля | uk_UA |
dc.subject | свердління | uk_UA |
dc.subject | зенкування | uk_UA |
dc.subject | наплавлення | uk_UA |
dc.subject | зварювання | uk_UA |
dc.subject | шліфування | uk_UA |
dc.subject | патентно-інформаційний пошук | uk_UA |
dc.subject | KAMAZ 5511 technical characteristics | uk_UA |
dc.subject | engine calculation | uk_UA |
dc.subject | engine power | uk_UA |
dc.subject | traction and dynamic characteristics | uk_UA |
dc.subject | thermal calculation of the engine | uk_UA |
dc.subject | fuel economy | uk_UA |
dc.subject | car suspension | uk_UA |
dc.subject | drilling | uk_UA |
dc.subject | countersinking | uk_UA |
dc.subject | surfacing | uk_UA |
dc.subject | welding | uk_UA |
dc.subject | grinding | uk_UA |
dc.subject | patent information search | uk_UA |
dc.title | Проект вантажного автомобіля з дослідженням процесу відновлення деталей підвіски та рульового керування (комплексний проект) | uk_UA |
dc.title.alternative | The project of a truck with the study of the process of restoration of suspension and steering parts (complex project) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | During the completion of the master's thesis, the parameters of the car were determined, its mass indicators were calculated, the engine of the car was calculated, the load on the KShM was calculated, the indicators of the car's dynamism and its fuel efficiency were calculated. In a special part of the master's work, the suspension of the car was considered and the calculation of the suspension was performed. The restoration of the flange of the driving hub of the wheel is carried out, it includes such points as: characterization of the part, selection of restoration methods, calculation of allowances, processing modes and calculation of time standards. Next, a study of the technologies of the chute of parts was carried out, and an information and patent search was carried out. Such programs as: "Compass 3D", "Mathcad" were used to perform calculations and the graphic part. | uk_UA |