IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Проект вантажного автомобіля з дослідженням процесу відновлення деталей підвіски та рульового керування (комплексний проект)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дорошенко, І. С.
dc.date.accessioned 2024-02-23T10:16:12Z
dc.date.available 2024-02-23T10:16:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29641
dc.description Дорошенко, І. С. Проект вантажного автомобіля з дослідженням процесу відновлення деталей підвіски та рульового керування (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 «Автомобільний транспорт» / І. С. Дорошенко ; керівник роботи А. В. Кологойда ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2023. – 191 с. uk_UA
dc.description.abstract Під час виконання магістерської випускної роботи, визначили параметри автомобіля його масові показники, провели розрахунок двигуна автомобіля, розрахували навантаження на КШМ, розрахували показники динамічності автомобіля, його паливну економічність. У спеціальній частині магістерської роботи було розглянуто підвіску автомобіля та виконано розрахунок підвіски. Виконано відновлення фланцю ведучої маточини колеса, включає в себе такі моменти як: характеристика деталі, вибір способів відновлення, розрахунок припусків, режимів обробки та розрахунок норм часу. Далі було виконано дослідження технологій жолобу деталей, та виконав інформаціно-патентний пошук. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі програми як: “Компас 3D”, “Mathcad”. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject КАМАЗ 5511 технічні характеристики uk_UA
dc.subject розрахунок двигуна uk_UA
dc.subject потужність двигуна uk_UA
dc.subject тягово-динамічні характеристики uk_UA
dc.subject тепловий розрахунок двиуна uk_UA
dc.subject паливна економічність uk_UA
dc.subject підвіска автомобіля uk_UA
dc.subject свердління uk_UA
dc.subject зенкування uk_UA
dc.subject наплавлення uk_UA
dc.subject зварювання uk_UA
dc.subject шліфування uk_UA
dc.subject патентно-інформаційний пошук uk_UA
dc.subject KAMAZ 5511 technical characteristics uk_UA
dc.subject engine calculation uk_UA
dc.subject engine power uk_UA
dc.subject traction and dynamic characteristics uk_UA
dc.subject thermal calculation of the engine uk_UA
dc.subject fuel economy uk_UA
dc.subject car suspension uk_UA
dc.subject drilling uk_UA
dc.subject countersinking uk_UA
dc.subject surfacing uk_UA
dc.subject welding uk_UA
dc.subject grinding uk_UA
dc.subject patent information search uk_UA
dc.title Проект вантажного автомобіля з дослідженням процесу відновлення деталей підвіски та рульового керування (комплексний проект) uk_UA
dc.title.alternative The project of a truck with the study of the process of restoration of suspension and steering parts (complex project) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 During the completion of the master's thesis, the parameters of the car were determined, its mass indicators were calculated, the engine of the car was calculated, the load on the KShM was calculated, the indicators of the car's dynamism and its fuel efficiency were calculated. In a special part of the master's work, the suspension of the car was considered and the calculation of the suspension was performed. The restoration of the flange of the driving hub of the wheel is carried out, it includes such points as: characterization of the part, selection of restoration methods, calculation of allowances, processing modes and calculation of time standards. Next, a study of the technologies of the chute of parts was carried out, and an information and patent search was carried out. Such programs as: "Compass 3D", "Mathcad" were used to perform calculations and the graphic part. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу