Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Казанник, В. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-23T12:25:58Z | |
dc.date.available | 2024-02-23T12:25:58Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/29645 | |
dc.description | Казанник, В. О. Проект легкового автомобіля з дослідженням роботи та методів відновлення деталей рульового керування та системи охолодження (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 «Автомобільний транспорт» / В. О. Казанник ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2023. – 199 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Провів аналітичний огляд легкових автомобілів ряду автомобілів BMW e 34, Opel Kadet, Shkoda Favorite, Ford Scorpio прототип для розрахунків, це Ford Scorpio. Далі визначив масові показники та параметри автомобіля та його двигуна, роозрахувала зовнішні швидкісні характеристики двигуна, зробила силовий баланс автомобіля та визначення параметрів трансмісії для 5 ступінчастої коробки перемикання. Провів розрахунок двигуна автомобіля, а саме навантаження на КШМ побудувала графіки навантажень. Виконав розрахунок показників динамічності автомобіля при рівномірному та не рівномірному русі, разом з методом силового балансу та динамічної характеристики.Визначила економічний режим руху автомобіля. Розглянув види рульових механізмів автомобіля, виконав розрахунок рульового механізму. Зробив відновлення деталі за трьома дефектами. Виконав інформаціно-патентний пошук та дослідження тертя в зубчастих парах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.subject | Ford Scorpio | uk_UA |
dc.subject | зовнішня швидкісна характеристика | uk_UA |
dc.subject | динамічний паспорт | uk_UA |
dc.subject | силовий баланс | uk_UA |
dc.subject | паливна економічность | uk_UA |
dc.subject | розрахунок рульового керування | uk_UA |
dc.subject | рульовий механізм | uk_UA |
dc.subject | зварювання | uk_UA |
dc.subject | наплавлення під флюсом | uk_UA |
dc.subject | електроконтактне зварювання | uk_UA |
dc.subject | зубчасті пари | uk_UA |
dc.subject | external speed characteristics | uk_UA |
dc.subject | dynamic passport | uk_UA |
dc.subject | power balance | uk_UA |
dc.subject | fuel economy | uk_UA |
dc.subject | steering calculation | uk_UA |
dc.subject | steering mechanism | uk_UA |
dc.subject | welding | uk_UA |
dc.subject | surfacing under flux | uk_UA |
dc.subject | electric contact welding | uk_UA |
dc.subject | gear pairs | uk_UA |
dc.title | Проект легкового автомобіля з дослідженням роботи та методів відновлення деталей рульового керування та системи охолодження (комплексний проект) | uk_UA |
dc.title.alternative | A project of a passenger car with a study of the operation and methods of restoring parts of the steering control and the cooling system (complex project) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | Provsd analytical review of passenger cars of a number of cars BMW e 34, Opel Kadet, Shkoda Favorite, Ford Scorpio prototype for calculations, this is Ford Scorpio. Next, I determined the mass indicators and parameters of the car and its engine, calculated the external speed characteristics of the engine, made the power balance of the car and determined the transmission parameters for the 5-speed gearbox. Calculated the car engine, namely the load on the KShM, built the load graphs. Calculated the dynamics of the car in uniform and non-uniform movement, together with the method of force balance and dynamic characteristics. Determined the economic mode of the car. Considered the types of steering mechanisms of the car, performed the calculation of the steering mechanism. Made a restoration of the part for three defects. Performed an information and patent search and research of friction in gear pairs. | uk_UA |