IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Проект легкового автомобіля з дослідженням роботи та методів відновлення деталей рульового керування та системи охолодження (комплексний проект)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Казанник, В. О.
dc.date.accessioned 2024-02-23T12:25:58Z
dc.date.available 2024-02-23T12:25:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29645
dc.description Казанник, В. О. Проект легкового автомобіля з дослідженням роботи та методів відновлення деталей рульового керування та системи охолодження (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 «Автомобільний транспорт» / В. О. Казанник ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2023. – 199 с. uk_UA
dc.description.abstract Провів аналітичний огляд легкових автомобілів ряду автомобілів BMW e 34, Opel Kadet, Shkoda Favorite, Ford Scorpio прототип для розрахунків, це Ford Scorpio. Далі визначив масові показники та параметри автомобіля та його двигуна, роозрахувала зовнішні швидкісні характеристики двигуна, зробила силовий баланс автомобіля та визначення параметрів трансмісії для 5 ступінчастої коробки перемикання. Провів розрахунок двигуна автомобіля, а саме навантаження на КШМ побудувала графіки навантажень. Виконав розрахунок показників динамічності автомобіля при рівномірному та не рівномірному русі, разом з методом силового балансу та динамічної характеристики.Визначила економічний режим руху автомобіля. Розглянув види рульових механізмів автомобіля, виконав розрахунок рульового механізму. Зробив відновлення деталі за трьома дефектами. Виконав інформаціно-патентний пошук та дослідження тертя в зубчастих парах. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject Ford Scorpio uk_UA
dc.subject зовнішня швидкісна характеристика uk_UA
dc.subject динамічний паспорт uk_UA
dc.subject силовий баланс uk_UA
dc.subject паливна економічность uk_UA
dc.subject розрахунок рульового керування uk_UA
dc.subject рульовий механізм uk_UA
dc.subject зварювання uk_UA
dc.subject наплавлення під флюсом uk_UA
dc.subject електроконтактне зварювання uk_UA
dc.subject зубчасті пари uk_UA
dc.subject external speed characteristics uk_UA
dc.subject dynamic passport uk_UA
dc.subject power balance uk_UA
dc.subject fuel economy uk_UA
dc.subject steering calculation uk_UA
dc.subject steering mechanism uk_UA
dc.subject welding uk_UA
dc.subject surfacing under flux uk_UA
dc.subject electric contact welding uk_UA
dc.subject gear pairs uk_UA
dc.title Проект легкового автомобіля з дослідженням роботи та методів відновлення деталей рульового керування та системи охолодження (комплексний проект) uk_UA
dc.title.alternative A project of a passenger car with a study of the operation and methods of restoring parts of the steering control and the cooling system (complex project) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 Provsd analytical review of passenger cars of a number of cars BMW e 34, Opel Kadet, Shkoda Favorite, Ford Scorpio prototype for calculations, this is Ford Scorpio. Next, I determined the mass indicators and parameters of the car and its engine, calculated the external speed characteristics of the engine, made the power balance of the car and determined the transmission parameters for the 5-speed gearbox. Calculated the car engine, namely the load on the KShM, built the load graphs. Calculated the dynamics of the car in uniform and non-uniform movement, together with the method of force balance and dynamic characteristics. Determined the economic mode of the car. Considered the types of steering mechanisms of the car, performed the calculation of the steering mechanism. Made a restoration of the part for three defects. Performed an information and patent search and research of friction in gear pairs. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу