IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Проект легкового автомобіля з дослідженням роботи та методів відновлення деталей рульового керування та системи охолодження (комплексний проект)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Савченко, О. В.
dc.date.accessioned 2024-02-26T13:22:11Z
dc.date.available 2024-02-26T13:22:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29653
dc.description Савченко, О. В. Проект легкового автомобіля з дослідженням роботи та методів відновлення деталей рульового керування та системи охолодження (комплексний проект) О. В. Савченко ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2023. – 193 с. uk_UA
dc.description.abstract Під час виконання магістерської випускної роботи, визначили параметри автомобіля його масові показники, провели розрахунок двигуна автомобіля, розрахували навантаження на КШМ, розрахували показники динамічності автомобіля, його гальмівні властивості й паливну економічність. У спеціальній частині магістерської роботи було розглянуто систему охолодження позашляховика Ford Bronco, Виконано відновлення вала приводу водяногоо насосу, включає в себе такі моменти як: характеристика деталі, вибір способів відновлення, розрахунок припусків, режимів обробки та розрахунок норм часу. Далі було виконано дослідження обробки ступінчастих валів, та виконав патентний пошук. В написаному висновку підсумували всі результати та пророблену роботу. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі програми як: “Компас 3D”, “Mathcad”. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject технічні характеристики uk_UA
dc.subject розрахунок двигуна uk_UA
dc.subject потужність двигуна uk_UA
dc.subject тягово-динамічні характеристики uk_UA
dc.subject тепловий розрахунок двиуна uk_UA
dc.subject паливна економічність uk_UA
dc.subject система охолодження uk_UA
dc.subject слюсарні роботи uk_UA
dc.subject точіння uk_UA
dc.subject наплавлення uk_UA
dc.subject зварювання uk_UA
dc.subject шліфування uk_UA
dc.subject патентно-інформаційний пошук uk_UA
dc.subject technical characteristics uk_UA
dc.subject engine calculation uk_UA
dc.subject engine power uk_UA
dc.subject traction and dynamic characteristics uk_UA
dc.subject thermal calculation of the engine uk_UA
dc.subject fuel economy uk_UA
dc.subject cooling system uk_UA
dc.subject locksmith works uk_UA
dc.subject turning uk_UA
dc.subject surfacing uk_UA
dc.subject welding uk_UA
dc.subject grinding uk_UA
dc.subject patent information search uk_UA
dc.title Проект легкового автомобіля з дослідженням роботи та методів відновлення деталей рульового керування та системи охолодження (комплексний проект) uk_UA
dc.title.alternative A project of a passenger car with a study of the work and methods of restoring parts of the steering control and the cooling system (complex project) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 During the completion of the master's thesis, the parameters of the car and its mass indicators were determined, the car engine was calculated, the load on the KShM was calculated, the car's dynamics indicators, its braking properties and fuel efficiency were calculated. In a special part of the master's work, the cooling system of the Ford Bronco SUV was considered, Repair of the drive shaft of the water pump has been carried out, including such points as: detail specification, selection of repair methods, calculation of allowances, processing modes and calculation of time standards. Next, a study of the processing of stepped shafts was carried out, and a patent search was carried out. The written conclusion summarized all the results and the work done. Such programs as: "Compass 3D", "Mathcad" were used to perform calculations and the graphic part. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record