Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сугулов, В. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-02-26T14:15:56Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T14:15:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/29660 | |
dc.description | Сугулов, В. С. Проект вантажного автомобіля з дослідженням процесу відновлення деталей підвіски та рульового керування (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 «Автомобільний транспорт» / В. С. Сугулов ; керівник роботи А. В. Кологойда ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2023. – 200 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Під час виконання магістерської випускної роботи, визначили параметри автомобіля його масові показники, провели розрахунок двигуна автомобіля, розрахували навантаження на КШМ, розрахували показники динамічності автомобіля, його гальмівні властивості й паливну економічність. У спеціальній частині магістерської роботи було розглянуто рульове керування автомобілем та виконано розрахунок його. Виконано відновлення верхньої частини корпусу рульового механізму, включає в себе такі моменти як: характеристика деталі, вибір способів відновлення, розрахунок припусків, режимів обробки та розрахунок норм часу. Далі було виконано дослідження обробки корпусних поверхонь, та виконав патентний пошук. В написаному висновку підсумували всі результати та пророблену роботу. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі програми як: “Компас 3D”, “Mathcad”. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.subject | технічні характеристики | uk_UA |
dc.subject | розрахунок двигуна | uk_UA |
dc.subject | потужність двигуна | uk_UA |
dc.subject | тягово-динамічні характеристики | uk_UA |
dc.subject | тепловий розрахунок двиуна | uk_UA |
dc.subject | паливна економічність | uk_UA |
dc.subject | рульове керування | uk_UA |
dc.subject | слюсарні роботи | uk_UA |
dc.subject | точіння | uk_UA |
dc.subject | наплавлення | uk_UA |
dc.subject | зварювання | uk_UA |
dc.subject | шліфування | uk_UA |
dc.subject | патентно-інформаційний пошук | uk_UA |
dc.subject | technical characteristics | uk_UA |
dc.subject | engine calculation | uk_UA |
dc.subject | engine power | uk_UA |
dc.subject | traction and dynamic characteristics | uk_UA |
dc.subject | thermal calculation of the engine | uk_UA |
dc.subject | fuel economy | uk_UA |
dc.subject | steering | uk_UA |
dc.subject | locksmith works | uk_UA |
dc.subject | turning | uk_UA |
dc.subject | surfacing | uk_UA |
dc.subject | welding | uk_UA |
dc.subject | grinding | uk_UA |
dc.subject | patent information search | uk_UA |
dc.title | Проект вантажного автомобіля з дослідженням процесу відновлення деталей підвіски та рульового керування (комплексний проект) | uk_UA |
dc.title.alternative | The project of a truck with the study of the process of restoration of suspension and steering parts (complex project) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | During the completion of the master's thesis, the parameters of the car and its mass indicators were determined, the car engine was calculated, the load on the KShM was calculated, the car's dynamics indicators, its braking properties and fuel efficiency were calculated. In a special part of the master's thesis, the steering control of the car was considered and its calculation was performed. The restoration of the upper part of the steering mechanism housing was carried out, including such points as: characterization of the part, selection of restoration methods, calculation of allowances, processing modes and calculation of time standards. Next, a study of the treatment of body surfaces was carried out, and a patent search was carried out. The written conclusion summarized all the results and the work done. Such programs as: "Compass 3D", "Mathcad" were used to perform calculations and the graphic part. | uk_UA |