Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шендерук, О. Б.![]() |
|
dc.contributor.author | Ушата, Т. О.![]() |
|
dc.contributor.author | Литвин, С. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-03-06T11:19:21Z | |
dc.date.available | 2024-03-06T11:19:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/29754 | |
dc.description | English for Food Technology Specialists : метод. вказ. з англ. мови для розвитку умінь аудіювання здобувачів вищ. освіти перш. (бакалавр.) рівня спеціальності 181 "Харчові технології" перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти / уклад.: О. Б. Шендерук, Т. О. Ушата, С. В. Литвин. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2024. - 51 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Методичні вказівки з англійської мови для розвитку умінь аудіювання здобувачів вищої освіти спеціальності 181 – Харчові технології першого (бакалаврського) рівня призначені для студентів, які вивчають іноземну мову (англійську) у контексті харчових технологій. Аудіювання є важливою складовою навчання мові, особливо в професійному вимірі. Вміння розуміти англійськомовні тексти, що стосуються харчових технологій, дозволить студентам отримати доступ до новітніх технологій, наукових досліджень та інформації з цієї галузі. Методичні вказівки складаються з тридцяти розділів, які охоплюють різні аспекти харчових технологій, такі як процеси виробництва, інновації, якість продукції та багато іншого. Кожен розділ вказівок містить словник незнайомих слів, запис тексту, текст з пропущеними словами, словосполученнями та після текстові завдання. Мета методичних вказівок полягає у сприянні розвитку аудіювання у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 181 – Харчові технології. По-перше, цей вид мовленнєвої діяльності допомагає покращити розуміння мови в цілому. Через прослуховування англійських текстів, студенти отримують можливість побудувати свою внутрішню модель мови, розпізнавати вимову, інтонацію та ритм, що покращує загальну комунікативну компетенцію. По-друге, аудіювання розвиває слухову пам'ять та концентрацію, що сприяє запам’ятовуванню та використанню нової лексики та граматики в реальних ситуаціях. Нарешті, цей вид мовленнєвої діяльності дає змогу отримати доступ до нової інформації та культурних контекстів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.title | English for Food Technology Specialists : методичні вказівки з англійської мови для розвитку умінь аудіювання здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 181 "Харчові технології" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |