dc.contributor.author |
Полковниченко, С. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2024-04-01T11:40:09Z |
|
dc.date.available |
2024-04-01T11:40:09Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/29918 |
|
dc.description |
Полковниченко, С. О. Використання наукових методів дослідження при написанні кваліфікаційної роботи з маркетингу / С. О. Полковниченко // Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management : рroceedings of scientific and pedagogical internship (Riga, february 13 - March 26, 2023). - Riga : «Baltija Publishing», 2023. -.С.274-276. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Важливу роль при підготовці фахівця-маркетолога у закладах вищої освіти відіграють наукові дослідження, завершенням яких є кваліфікаційна робота. Написання високоякісної наукової роботи магістранта базується на використанні сукупності різноманітних методів, які дозволять зрозуміти сутність досліджуваних явищ і процесів, оцінити їх стан та запропонувати заходи щодо вдосконалення.
Наукове дослідження з маркетингу передбачає застосування системного підходу до вивчення об’єкта, тобто розгляд його як складної системи взаємопов’язаних елементів. Як і в інших науках, при проведенні наукових досліджень у галузі маркетингу використовують загальнонаукові та спеціальні методи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Riga : «Baltija Publishing» |
uk_UA |
dc.title |
Використання наукових методів дослідження при написанні кваліфікаційної роботи з маркетингу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Use of scientific research methods when writing a qualification work on marketing |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |