IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Використання наукових методів дослідження при написанні кваліфікаційної роботи з маркетингу

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.date.accessioned 2024-04-01T11:40:09Z
dc.date.available 2024-04-01T11:40:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29918
dc.description Полковниченко, С. О. Використання наукових методів дослідження при написанні кваліфікаційної роботи з маркетингу / С. О. Полковниченко // Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management : рroceedings of scientific and pedagogical internship (Riga, february 13 - March 26, 2023). - Riga : «Baltija Publishing», 2023. -.С.274-276. uk_UA
dc.description.abstract Важливу роль при підготовці фахівця-маркетолога у закладах вищої освіти відіграють наукові дослідження, завершенням яких є кваліфікаційна робота. Написання високоякісної наукової роботи магістранта базується на використанні сукупності різноманітних методів, які дозволять зрозуміти сутність досліджуваних явищ і процесів, оцінити їх стан та запропонувати заходи щодо вдосконалення. Наукове дослідження з маркетингу передбачає застосування системного підходу до вивчення об’єкта, тобто розгляд його як складної системи взаємопов’язаних елементів. Як і в інших науках, при проведенні наукових досліджень у галузі маркетингу використовують загальнонаукові та спеціальні методи. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Riga : «Baltija Publishing» uk_UA
dc.title Використання наукових методів дослідження при написанні кваліфікаційної роботи з маркетингу uk_UA
dc.title.alternative Use of scientific research methods when writing a qualification work on marketing uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record