IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Ринок електронної комерції в Україні: сучасний стан та тенденції повоєнного відновлення

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кубліцька, О.
dc.date.accessioned 2024-04-18T09:39:22Z
dc.date.available 2024-04-18T09:39:22Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29985
dc.description Кубліцька, О. Ринок електронної комерції в Україні: сучасний стан та тенденції повоєнного відновлення / О. Кубліцька // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 3 (35). - С. 98-108. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто стан ринку електронної комерції в Україні в умовах війни. Виявлено, що до 2022 року відбувалося значне зростання обсягу та темпів росту ринку електронної комерції. Із початком війни ринок пережив шокове падіння обсягів, проте станом на 2023 рік помітні стабілізаційні процеси. Зниження частки платоспроможного населення частково компенсується за рахунок збільшення частоти купівель. Використання маркетингових онлайн інструментів дозволятиме підприємствам еле ктронної комерції підтримувати конкурентоспроможність та персоніфікувати комунікацію зі споживачем. Серед підприємств відбулася інтенсифікація прийняття технологій електронної комерції, що дозволяють підтримувати стійкість та конкурентоспроможність в період невизначеності. Найбільш популярними бізнес моделями залишаються маркетплейси, інтерн ет магазини та соціальні мережі. При цьому останні ми рок ам и помітною є тенденція трансформації ключових рітейлерів та зміни їхньої бізнес моделі із інтернет магазина у маркетплейс. Поширення тенденції соціальної відповідальності бізнесу зберігатиметься в майбутньому, а роль цієї тенденції буде панівною серед споживачів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 3 (35)
dc.subject electronic commerce uk_UA
dc.subject e-commerce market uk_UA
dc.subject retail uk_UA
dc.subject digital technologies uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.subject ринок e-commerce uk_UA
dc.subject ритейл uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.title Ринок електронної комерції в Україні: сучасний стан та тенденції повоєнного відновлення uk_UA
dc.title.alternative Electronic commerce market in Ukraine: current state and trends of post-war recovery uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstractalt1 This research examines the current state of the electronic commerce market in Ukraine during the war as well as investigates the main barriers and trends of e commerce market development during the war. During the research, it was identified that up to 2022 there were significant increases in volume and grow th rates of the e commerce market. The beginning of the war disturbed the market significantly. The war led to disruptions and shocks on the supply and demand side and panic among buyers was identified. However, stabilization processes within the e commerc e market become more visible in 2023. Many retailers are migrating online and adopting e commerce technologies to remain competitive, adaptive, and resilient during the war. Marketplaces, online stores, and social networks remain the most popular business models at the moment. In recent years there is a trend of transformation of key retailers from online stores to marketplaces has become noticeable. Among the trends of future development there are corporate social responsi bility; the adoption of additional technological innovations to the core web technologies the enterprise already operates; omnichannel strategies; the development and dissemination of new business models; the domination of marketplaces within the market; s preading of mobile commerce, and personalization of value propositions by retailers. However, the war complicated and intensified a significant number of barriers such as insufficient level of infrastructure development, as well as its partial damage and destruction due to military operations; decreases in purchasing power of consumers; problems with security and consumer trust; lack of resources to develop the enterprise, particularly in marketing; disruptions in logistics chains, causing problems with the delivery of goods to end consumers. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу