Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто сутність та складові сервісного менеджменту з їх конкретизацією
за підприємствами ветеринарної медицини. Розроблено систему факторів формування конкурентоспроможності сервісних підприємств із врахуванням взаємодії двох підходів, один із яких необхідність забезпечення двох основних факторів конкурентоспроможності у процесі функціонування підприємств, що включає високу якість послуг та клієнтоорієнтованість, та другий
необхідність врахування сучасних принципів трансформації діяльності підприємств, а саме
інформаційності, адаптивності та технологічності. Визначену нами сукупність заходів доцільно розглядати з точки зору системного підходу, тобто у їх взаємодії та цілісності.
Суть розробки, основні результати:
Повна, С. Трансформація сервіс-менеджменту міських ветеринарних клінік як засіб підвищення їхньої конкурентоспроможності / С. Повна, В. Сакун // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 4 (36). - С. 145-153.