IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Філософсько-методологічне підґрунтя освітніх інновацій в контексті викликів часу

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шакун, Н. В.
dc.date.accessioned 2024-05-10T11:52:23Z
dc.date.available 2024-05-10T11:52:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/30128
dc.description Шакун, Н. В. Філософсько-методологічне підґрунтя освітніх інновацій в контексті викликів часу / Н. В. Шакун // Актуальні дослідження суспільних наук : матеріали ІX Всеукр. наук. конф. (м. Умань, 23 берез. 2023 р.). – Умань : Візаві, 2023. – С.150-153 uk_UA
dc.description.abstract Актуальність філософсько-методологічного обґрунтування освітніх інновацій зумовлена науково-теоретичними та практичними чинниками. До перших відносимо потребу аналізу науково-теоретичного забезпечення сучасного функціонування освіти, тоді як другі пов’язані з необхідністю практичного впровадження інновацій в навчання і виховання, зорієнтованих на реальні суспільні потреби. Метою нашого дослідження є концептуалізація поняття «освітня інновація» наповнення його змістом, що відображає запити сучасної трансформації освіти та визначення філософсько-методологічного підґрунтя освітніх інновацій в контексті викликів часу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Умань : Візаві uk_UA
dc.title Філософсько-методологічне підґрунтя освітніх інновацій в контексті викликів часу uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу