ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябов, І. Б.
dc.contributor.author Лойченко, М. Л.
dc.date.accessioned 2024-06-11T08:10:08Z
dc.date.available 2024-06-11T08:10:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/30263
dc.description Рябов І. Б. Особливості комунікаційної політики в банківській сфері / І. Б. Рябов, М. Л. Лойченко // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : [колект.] монографія. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С. 244-256. uk_UA
dc.description.abstract Розвиток цифрових комунікацій забезпечує можливості активного пошуку інформації самим споживачем. Тому проблема ефективності комунікативної діяльності стає актуальною для українських банків. Більшість фахівців зазначають, що сьогодні лише орієнтація комунікації на запити споживачів дозволить отримати кращу конкурентну позицію та сформувати відповідний імідж банку. Актуальність обраної теми обумовлюється необхідністю створення системи взаємодії з клієнтами та партнерами банку за допомогою відповідних заходів комунікаційної політики. Маркетингові комунікації відіграють тут особливу роль, оскільки вони доносять до контактних аудиторій переваги банківських продуктів, які є неосяжними для тактильного відчуття. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ uk_UA
dc.title Особливості комунікаційної політики в банківській сфері uk_UA
dc.type Book chapter uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу