IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Browsing ПРАЦІ НАУКОВЦІВ НУ «Чернігівська політехніка» by Subject "marketing"

ISSN 2415-363X

Browsing ПРАЦІ НАУКОВЦІВ НУ «Чернігівська політехніка» by Subject "marketing"

Sort by: Order: Results:

  • Сябро, А. В.; Ніколаєнко, О. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    Everything is changing at an increased rate. Technology for automobiles, homes, and shopping continues to change marketing strategies. Moving forward, the goal is to get in the mind of your primary audience and make their ...
  • Забарна, Е.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Писаренко, Н.; Мостова, А. (2023)
    The purpose of the study is to identify trends in the development of digital marketing among companies of the global fuel and energy complex in the current market economy. The article uses methods of analysis and synthesis ...
  • Вербицька, А. В. (2021)
    The article discusses the approaches for marketing budgeting of startups at a launch stage. There is no single efficient approach to the generation of a startup marketing budget. The selection of the approach will ...
  • Штирхун, Х. І. (Montreal, Canada, 2015)
    In the article the actual state of the market of organic products in Ukraine are considered. The comparative analysis with other countries is made. The main types of crops which are in demand in the international markets ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Вовчанська, О.; Лі, Т.; Саєнко, В. (2022)
    Today's dynamic world is characterized primarily by two defining factors: the rapid digitalization of various spheres of interaction and the globalization of relationships and technology. As a result, new uses of well-known ...
  • Лисенко, І. В. (Київ : ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2021)
    In conditions of fierce competition, the pace of innovative development of enterprises becomes an extremely important factor in their successful operation. It is necessary to pay much more attention to improvement of ...
  • Лисенко, І. В. (Полтава : Полтавська політехніка, 2021)
    Like the brands themselves, branding trends need to be updated from time to time so as not to lose touch with reality. Branding trends that once seemed modern and advanced are suddenly becoming obsolete. To stay relevant ...
  • Хоменко, І. О.; Бабаченко, Л. В. (Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018)
    У статті досліджено сфери компетенцій маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу. Визначено необхідність аналізу специфіки й ефективних ...
  • Хоменко, І. О.; Бабаченко, Л. В. (2018)
    У статті досліджено сфери компетенцій маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу. Визначено необхідність аналізу специфіки й ефективних ...
  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті розглянуто сутність і предметний зміст процесу організації маркетингових відносин підприємств спортивно-оздоровчої сфери. Проаналізовано сучасні тренди розвитку спортивного маркетингу, а також виявлено зовнішні ...
  • Лисенко, І. В.; Отчиченко, Є. С. (Київ : КНЕУ, 2022)
    У роботі проаналізовано вплив сучасних принципів та інструментів маркетингової діяльності в умовах невизначеності ринкового середовища. Особлива увага приділена діджиталізації маркетингової діяльності, як пріоритетного ...
  • Михайлюк, Н. С. (Чернігів: ЧНТУ, 2015)
    Розглянуто механізм забезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємств. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише за умови якісного маркетингового планування. Розроблено ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018)
    У статті досліджено особливості маркетингу у сфері послуг, розглянуто його специфічні риси, відмінності від товарних ринків, які обумовлюють особливі підходи до маркетингової діяльності підприємств на ринку послуг. Саме ...
  • Рябов, І. Б.; Шевкопляс, І. М. (2020)
    У статті досліджено особливості, сучасні тенденції застосування системи цифрового маркетингу на підприємстві та його основні відмінності відтрадиційного маркетингу. Сучасні інформаційні технології і побудовані на їх основі ...
  • Рябова, Т. А.; Воєдило, Н. Ю. (2020)
    Сучасні умови розвитку бізнесу, глобалізації та інформатизації вимагають від керівників підприємств вміння правильно позиціонуватись і виділятися серед багатьох конкурентів. Непередбачувані негативні наслідки (від недовіри ...
  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...
  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...
  • Москаленко, В. А. (Київ : Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського, 2018)
    У статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукоємних галузях, зокрема методи просування інноваційних розробок. Для просування інноваційних розробок та нового товару використовують інноваційний ...
  • Москаленко, В. А.; Рябченко, І. С. (2021)
    В статті визначено сутність інновацій як товару, а саме автори розглядають інноваційні товари як абсолютно нові товари, які розроблені спираючись на останні наукові досягнення, або досить сильно модифіковані наявні товари, ...
  • Москаленко, В. А. (2019)
    У статті розглянуто визначення найбільш ефективних інструментів просування банківських продуктів (послуг). Для ефективного функціонування на ринку банківських послуг банку необхідно створити та постійно підтримувати ...