IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд ПРАЦІ НАУКОВЦІВ НУ «Чернігівська політехніка» за темою "marketing complex"

ISSN 2415-363X

Перегляд ПРАЦІ НАУКОВЦІВ НУ «Чернігівська політехніка» за темою "marketing complex"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Онопко, О. С.; Полковниченко, С. О.; Хомєнок, М. В. (Чернігів : ЧНТУ, 2020)
    The article adapts the marketing complex (product, price, place, promotion, people, process) to the football club. The components of the marketing mix of Football Club “Desna” are evaluated. Communications (online and ...
  • Полковниченко, С. О.; Гурський, В. А.; Хомєнок, М. В. (2020)
    У статті розглянуто наукові підходи до визначення спортивного маркетингу. Проаналізовано комплекс маркетингу для футбольного клубу. На прикладі ФК «Десна» (Чернігів) досліджено основний продукт (футбольний матч) і додаткові ...
  • Москаленко, В. А.; Летошко, К. А. (2018)
    Стаття присвячена питанню вивчення управління маркетинговим комплексом підприємства за видом діяльності «виробництво». Проаналізовані головні поняття з управління підприємством. Досліджені основні принципи та методи ...