IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд ПРАЦІ НАУКОВЦІВ НУ «Чернігівська політехніка» за темою "advertising"

ISSN 2415-363X

Перегляд ПРАЦІ НАУКОВЦІВ НУ «Чернігівська політехніка» за темою "advertising"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Рябов, І. Б.; Шевкопляс, І. М. (2020)
    У статті досліджено особливості, сучасні тенденції застосування системи цифрового маркетингу на підприємстві та його основні відмінності відтрадиційного маркетингу. Сучасні інформаційні технології і побудовані на їх основі ...
  • Роговий, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Просунко, Д. В. (2019)
    У статті розглядаються основні тенденції формування та перспективи розвитку рекламного ринку України. Проаналізовано динаміку розвитку рекламного ринку за сегментами. Представлено структуру українського ринку медійної реклами, ...
  • Москаленко, В. А. (2019)
    У статті розглянуто визначення найбільш ефективних інструментів просування банківських продуктів (послуг). Для ефективного функціонування на ринку банківських послуг банку необхідно створити та постійно підтримувати ...