Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Острянко, Т. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2015-09-23T13:59:59Z | |
dc.date.available | 2015-09-23T13:59:59Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/5269 | |
dc.description | Острянко, Т. С. Аналіз результатів дослідження ефективності організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 183-189. | en_US |
dc.description.abstract | У статті представлено результати експериментального дослідження та охарактеризовано показники, що визначають ефективність організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу. З’ясовано зміни у системі роботи шкільного соціального педагога в результаті запровадження системно-орієнтованої моделі діяльності. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Серія: Педагогічні науки;Вип. 115 | |
dc.subject | соціальний педагог | en_US |
dc.subject | організаційно-педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | ефективність | en_US |
dc.subject | загальноосвітній навчальний заклад | en_US |
dc.subject | експериментальне дослідження | en_US |
dc.subject | системно-орієнтована модель | en_US |
dc.title | Аналіз результатів дослідження ефективності організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу | en_US |
dc.type | Article | en_US |