Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Острянко, Т. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2015-09-23T18:28:58Z | |
dc.date.available | 2015-09-23T18:28:58Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/5278 | |
dc.description | Острянко, Т. С. Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Проблеми соціальної роботи : філософія, психологія, соціологія. - ЧНТУ. - 2015. - № 2 (6). - С. 62-70. | en_US |
dc.description.abstract | У статті представлена і охарактеризована системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Розроблена модель складається з шести компонентів: цільового, компоненту взаємодії, організаційного, технологічного, рефлексивного, органааційно-змістовного та відображає основні етапи послідовної організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у закладі загальної середньої освіти - інформаційно-аналітичний, планово-прогностичний, діагностичний, організаційно-діяльнісний, оцінювально-рефлексивний. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 2 (6) | |
dc.subject | модель | en_US |
dc.subject | етапи | en_US |
dc.subject | компоненти | en_US |
dc.subject | організаційно-педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | соціальний педагог | en_US |
dc.title | Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі | en_US |
dc.type | Article | en_US |