dc.contributor.author |
Шестаковська, Т. Л.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-28T10:15:42Z |
|
dc.date.available |
2015-09-28T10:15:42Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5476 |
|
dc.description |
Шестаковська, Т. Л. Методичні підходи до оцінки розвитку системи загальної середньої освіти / Т. Л. Шестаковська // Інвестиції : практика та досвід. – 2013. – № 10. – С. 104-108. |
en_US |
dc.description.abstract |
В статті розглянуто особливості формування методичних підходів до оцінки розвитку системи загальної середньої освіти. Обґрунтовані критерії, принципи та цілі процесу оцінки. Розроблено етапи та запропонована система показників розвитку загальної середньої освіти. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Інвестиції : практика та досвід;№ 10 |
|
dc.subject |
загальна середня освіта |
en_US |
dc.subject |
система освіти |
en_US |
dc.subject |
розвиток освіти |
en_US |
dc.subject |
критерії розвитку |
en_US |
dc.subject |
показники розвитку |
en_US |
dc.subject |
оцінка розвитку |
en_US |
dc.subject |
методичний підхід |
en_US |
dc.title |
Методичні підходи до оцінки розвитку системи загальної середньої освіти |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |