IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Окремі аспекти визначення ефективності маркетингової діяльності

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жидок, В. В.
dc.date.accessioned 2015-09-28T18:21:40Z
dc.date.available 2015-09-28T18:21:40Z
dc.date.issued 2015-04-02
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/5529
dc.description Жидок, В. В. Окремі аспекти визначення ефективності маркетингової діяльності / В. В. Жидок// Україна - ЄС. Сучасні технології, економіка та право : міжнародна науково-практ. конференція (30 березня – 2 квітня 2015 р.). – Кошице, Словаччина, 2015. – Т. 1. - С.114-116. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Кошице, Словаччина en_US
dc.relation.ispartofseries ;Т.1
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.title Окремі аспекти визначення ефективності маркетингової діяльності en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу