dc.contributor.author |
Петренко, Т. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-02T13:00:27Z |
|
dc.date.available |
2015-10-02T13:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5773 |
|
dc.description |
Петренко, Т. А. Окремі питання оцінювання якості дистанційної освіти / Т. А. Петренко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 113. - С. 190-192. |
en_US |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено дослідженню критеріїв оцінювання ефективності процесу дистанційного навчання студентів. Розглянуто три взаємопов'язаних і взаємодіючих аспекти що характеризують результативність дистанційного навчання: педагогічний, економічний і соціальний. Порівняно економічні витрати на навчання студентів за денною та дистанційною формою навчання. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; Вип. 113 |
|
dc.subject |
сучасні інформаційні технології |
en_US |
dc.subject |
дистанційна освіта |
en_US |
dc.subject |
дистанційне навчання |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
якість |
en_US |
dc.subject |
distance education |
en_US |
dc.subject |
distance learning |
en_US |
dc.subject |
efficiency |
en_US |
dc.subject |
quality |
en_US |
dc.title |
Окремі питання оцінювання якості дистанційної освіти |
en_US |
dc.title.alternative |
Some issues of evaluation of distance education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |