dc.contributor.author |
Ткач, Ю. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-06T18:42:12Z |
|
dc.date.available |
2015-10-06T18:42:12Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5927 |
|
dc.description |
Ткач, Ю. М. Модель діяльності суб’єктів процесу навчання математики в класах економічного профілю / Ю. М. Ткач // Дидактика математики : проблеми і дослідження. - 2010. - Вип. 34. - С. 107-114. |
en_US |
dc.description.abstract |
Побудована модель діяльності суб’єктів процесу навчання математики в класах економічного профілю. Розглянуто елементи цієї моделі. Під час розкриття елементів моделі запропоновано доповнити перелік предметно-галузевих компетентностей учителя математики економічною компетентністю. Обгрунтовано, що побудована модель є самоналагоджувальним механізмом, який дозволяє сформувати в учнів високий рівень математичної підготовки та розвивати вміння застосовувати одержані знання та вміння на практиці, зокрема, в економіці. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Донецьк : ДонНУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;Вип. 34 |
|
dc.subject |
економічний профіль |
en_US |
dc.subject |
навчання |
en_US |
dc.subject |
модель діяльності |
en_US |
dc.subject |
profound study of economics |
en_US |
dc.subject |
pattern of activity |
en_US |
dc.title |
Модель діяльності суб’єктів процесу навчання математики в класах економічного профілю |
en_US |
dc.title.alternative |
Тhe model of activity of subjects of educational process of teaching of mathevatics in classes of an economic profile |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |