Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткач, Ю. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2015-10-06T18:42:12Z | |
dc.date.available | 2015-10-06T18:42:12Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/5927 | |
dc.description | Ткач, Ю. М. Модель діяльності суб’єктів процесу навчання математики в класах економічного профілю / Ю. М. Ткач // Дидактика математики : проблеми і дослідження. - 2010. - Вип. 34. - С. 107-114. | en_US |
dc.description.abstract | Побудована модель діяльності суб’єктів процесу навчання математики в класах економічного профілю. Розглянуто елементи цієї моделі. Під час розкриття елементів моделі запропоновано доповнити перелік предметно-галузевих компетентностей учителя математики економічною компетентністю. Обгрунтовано, що побудована модель є самоналагоджувальним механізмом, який дозволяє сформувати в учнів високий рівень математичної підготовки та розвивати вміння застосовувати одержані знання та вміння на практиці, зокрема, в економіці. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Донецьк : ДонНУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 34 | |
dc.subject | економічний профіль | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.subject | модель діяльності | en_US |
dc.subject | profound study of economics | en_US |
dc.subject | pattern of activity | en_US |
dc.title | Модель діяльності суб’єктів процесу навчання математики в класах економічного профілю | en_US |
dc.title.alternative | Тhe model of activity of subjects of educational process of teaching of mathevatics in classes of an economic profile | en_US |
dc.type | Article | en_US |