IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Модель діяльності суб’єктів процесу навчання математики в класах економічного профілю

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткач, Ю. М.
dc.date.accessioned 2015-10-06T18:42:12Z
dc.date.available 2015-10-06T18:42:12Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/5927
dc.description Ткач, Ю. М. Модель діяльності суб’єктів процесу навчання математики в класах економічного профілю / Ю. М. Ткач // Дидактика математики : проблеми і дослідження. - 2010. - Вип. 34. - С. 107-114. en_US
dc.description.abstract Побудована модель діяльності суб’єктів процесу навчання математики в класах економічного профілю. Розглянуто елементи цієї моделі. Під час розкриття елементів моделі запропоновано доповнити перелік предметно-галузевих компетентностей учителя математики економічною компетентністю. Обгрунтовано, що побудована модель є самоналагоджувальним механізмом, який дозволяє сформувати в учнів високий рівень математичної підготовки та розвивати вміння застосовувати одержані знання та вміння на практиці, зокрема, в економіці. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Донецьк : ДонНУ en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 34
dc.subject економічний профіль en_US
dc.subject навчання en_US
dc.subject модель діяльності en_US
dc.subject profound study of economics en_US
dc.subject pattern of activity en_US
dc.title Модель діяльності суб’єктів процесу навчання математики в класах економічного профілю en_US
dc.title.alternative Тhe model of activity of subjects of educational process of teaching of mathevatics in classes of an economic profile en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу