dc.contributor.author |
Литвин, С. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-11T08:40:50Z |
|
dc.date.available |
2015-10-11T08:40:50Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/6046 |
|
dc.description |
Литвин, С. В. Зміст навчання спілкування по телефону англійською мовою працівників диспетчерських служб / С. В. Литвин // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. – 2011. – Вип.92. – С.163-166. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглядається зміст навчання телефонного спілкування, який включає чотири компоненти: позамовний, соціокультурний, мовний і мовленнєвий, психологічний. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНПУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки;Вип.92 |
|
dc.subject |
телефонна комунікація |
en_US |
dc.subject |
ситуації спілкування |
en_US |
dc.subject |
соціокультурні стереотипи |
en_US |
dc.subject |
мовний та мовленнєвий компоненти |
en_US |
dc.subject |
навички та вміння |
en_US |
dc.title |
Зміст навчання спілкування по телефону англійською мовою працівників диспетчерських служб |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |