dc.contributor.author |
Сахно, Є. Ю.
|
|
dc.contributor.author |
Дорош, М. С.
|
|
dc.contributor.author |
Ребенок, А. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-12T06:53:04Z |
|
dc.date.available |
2015-10-12T06:53:04Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-364-948-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/6249 |
|
dc.description |
Сахно, Є. Ю. Менеджмент сервісу: теорія та практика: Навчальний посібник / Є. Ю. Сахно, М. С. Дорош, А. В. Ребенок. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 328 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
У навчальному посібнику розглянуті питання надання споживачам матеріальних і
нематеріальних послуг. Наведені відомості про організацію сервісного обслуговування технічно складних товарів, систему та види технічного обслуговування та ремонту машин на промисловому підприємстві, принципи організації і технології надання соціально-культурних та інформаційних послуг населенню. Наведені приклади вирі шення практичних задач, які виникають при сервісному обслуговуванні техніки, розроблені питання для самоконтролю знань користувачів і завдання для індивідуальної та самостійної роботи.
Навчальний посібник спрямований на підвищення рівня освіти в галузі надання
сервісних послуг і розрахований на спеціалістів галузі управління, аспірантів та студентів спеціальності «Менеджмент організацій». |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
К.: Центр учбової літератури |
en_US |
dc.subject |
менеджмент |
en_US |
dc.subject |
сервісне обслуговування |
en_US |
dc.title |
Менеджмент сервісу: теорія та практика |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |