ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сахно, Є. Ю.
dc.contributor.author Дорош, М. С.
dc.contributor.author Ребенок, А. В.
dc.date.accessioned 2015-10-12T06:53:04Z
dc.date.available 2015-10-12T06:53:04Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.isbn 978-966-364-948-1
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/6249
dc.description Сахно, Є. Ю. Менеджмент сервісу: теорія та практика: Навчальний посібник / Є. Ю. Сахно, М. С. Дорош, А. В. Ребенок. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 328 с. en_US
dc.description.abstract У навчальному посібнику розглянуті питання надання споживачам матеріальних і нематеріальних послуг. Наведені відомості про організацію сервісного обслуговування технічно складних товарів, систему та види технічного обслуговування та ремонту машин на промисловому підприємстві, принципи організації і технології надання соціально-культурних та інформаційних послуг населенню. Наведені приклади вирі шення практичних задач, які виникають при сервісному обслуговуванні техніки, розроблені питання для самоконтролю знань користувачів і завдання для індивідуальної та самостійної роботи. Навчальний посібник спрямований на підвищення рівня освіти в галузі надання сервісних послуг і розрахований на спеціалістів галузі управління, аспірантів та студентів спеціальності «Менеджмент організацій». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher К.: Центр учбової літератури en_US
dc.subject менеджмент en_US
dc.subject сервісне обслуговування en_US
dc.title Менеджмент сервісу: теорія та практика en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу