IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №4 (54) за автором "962a7158-077b-4268-b662-292eaa17a789"

ISSN 2415-363X

Перегляд Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №4 (54) за автором "962a7158-077b-4268-b662-292eaa17a789"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Сугоняко, Д. О.; Грихно, Ю. С. (Чернігів: ЧНТУ, 2011)
    У статті наведено засади та роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств. Запропоновані маркетингові стратегії відповідно до становища підприємства на ринку туристичних послуг та визначені особливості ...