IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №4 (54) за автором "efe3684b-9d0f-40a7-a725-78a6bce7763d"

ISSN 2415-363X

Перегляд Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №4 (54) за автором "efe3684b-9d0f-40a7-a725-78a6bce7763d"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Сугоняко, Д. О.; Грихно, Ю. С. (Чернігів: ЧНТУ, 2011)
    У статті наведено засади та роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств. Запропоновані маркетингові стратегії відповідно до становища підприємства на ринку туристичних послуг та визначені особливості ...