ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Панченко, О. І.
dc.contributor.author Шишкіна, О. В.
dc.date.accessioned 2015-11-03T09:24:09Z
dc.date.available 2015-11-03T09:24:09Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/7711
dc.description Панченко, О. І. Страховий маркетинг і фактори його розвитку / О. І. Панченко, О. В. Шишкіна // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія економічні науки. – Чернігів : ЧДТУ, 2011. – № 1 (48). – С. 385-391. en_US
dc.description.abstract У статті визначено роль та значення маркетингу в розвитку страхового ринку, досліджено особливості страхового бізнесу, які визначають специфіку страхового маркетингу, а також встановлено основні фактори, що впливають на його подальший розвиток en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Вісник Чернігівського державного технологічного у ніверситету. Серія : Економічні науки;№ 17
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject страховий ринок en_US
dc.subject страховий маркетинг en_US
dc.subject страхові послуги en_US
dc.title Страховий маркетинг і фактори його розвитку en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу