dc.contributor.author |
Кальченко, О. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-11-10T12:41:37Z |
|
dc.date.available |
2015-11-10T12:41:37Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/7803 |
|
dc.description |
Кальченко, О. М. Територіальний маркетинг як чинник розвитку туризму / О. М. Кальченко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. – 2011. - №1 (48) – С. 177-182. |
en_US |
dc.description.abstract |
Досліджено сутність та особливості територіального маркетингу в сфері туризму, його значення для розвитку туристичної сфери регіону, розглянуто теоретико-методологічні основи розробки ефективної маркетингової стратегії туристичного регіону |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник Чернігівського державного технологічного у ніверситету. Серія : Економічні науки;№ 1 (48) |
|
dc.subject |
територіальний маркетинг |
en_US |
dc.subject |
туристична галузь регіону |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.title |
Територіальний маркетинг як чинник розвитку туризму |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |