IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Територіальний маркетинг як чинник розвитку туризму

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Кальченко, О. М.
dc.date.accessioned 2015-11-10T12:41:37Z
dc.date.available 2015-11-10T12:41:37Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/7803
dc.description Кальченко, О. М. Територіальний маркетинг як чинник розвитку туризму / О. М. Кальченко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. – 2011. - №1 (48) – С. 177-182. en_US
dc.description.abstract Досліджено сутність та особливості територіального маркетингу в сфері туризму, його значення для розвитку туристичної сфери регіону, розглянуто теоретико-методологічні основи розробки ефективної маркетингової стратегії туристичного регіону en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Вісник Чернігівського державного технологічного у ніверситету. Серія : Економічні науки;№ 1 (48)
dc.subject територіальний маркетинг en_US
dc.subject туристична галузь регіону en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.title Територіальний маркетинг як чинник розвитку туризму en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record