IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Торгова марка як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Редька, Є. В.
dc.contributor.author Савченко, В. Ф.
dc.date.accessioned 2015-11-18T14:51:19Z
dc.date.available 2015-11-18T14:51:19Z
dc.date.issued 2015-04-24
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/7875
dc.description Савченко, В. Ф. Торгова марка як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств / Є. В. Редька, В. Ф. Савченко // Юність науки - 2015 : соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : збірник тез доповідей Міжнародної студентської наук.-практ. конф. (23-24 квітня 2015 р., м. Чернігів). У 9-ти частинах. Ч. 1 / ЧНТУ. - Чернігів : ЧНТУ, 2015. - С. 52-55. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries ;Ч. 1
dc.subject торгова марка en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject інструмент en_US
dc.title Торгова марка як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу