dc.contributor.author |
Мельник, П. І
|
|
dc.contributor.author |
Заїка, В. Ю.
|
|
dc.contributor.author |
Лисенко, І. В.
|
|
dc.contributor.author |
Череднікова, О. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-11-20T10:08:21Z |
|
dc.date.available |
2015-11-20T10:08:21Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/7877 |
|
dc.description |
Мельник, П. І. Маркетингова діяльність у харчопромисловому кластері / П. І. Мельник, В. Ю. Заїка, І. В. Лисенко, О. О. Череднікова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. – 2012. – № 1 (56). - С. 124–131. |
en_US |
dc.description.abstract |
Досліджені роль, значення і особливості маркетингової діяльності при оновленні основних фондів підприємств, подано пропозиції щодо конкретизації цієї діяльності в умовах інноваційного розвитку виробництва на основі харчопромислового кластера |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧДТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник Чернігівського державного технологічного у ніверситету. Серія : Економічні науки;№ 1 (56) |
|
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
основні фонди |
en_US |
dc.subject |
харчопромисловий кластер |
en_US |
dc.subject |
споживчий ринок |
en_US |
dc.subject |
сегментація ринку |
en_US |
dc.title |
Маркетингова діяльність у харчопромисловому кластері |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |