IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формування

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.contributor.author Карпенко, Н. Л.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2015-12-28T13:57:14Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2015-12-28T13:57:14Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8081
dc.description Карпенко Ю. М. Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формування / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 1(1). — C. 118-124 en_US
dc.description.abstract У статті розглядаються складові іміджу вищого навчального закладу, проведено дослідження відомості та сприйняття абітурієнтами вищих навчальних закладів чернігівського регіону, виділені основні аспекти іміджу, на які можливо спиратися при формуванні образу ВНЗ. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся; № 1(1)
dc.subject імідж
dc.subject образ вищого навчального закладу
dc.subject складові іміджу
dc.subject проблеми формування іміджу
dc.subject image
dc.subject the university image
dc.subject components of image
dc.subject имидж
dc.subject образ вуза
dc.subject составляющие имиджа
dc.subject проблемы формирования имиджа
dc.subject the problem of image formation
dc.title Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формування en_US
dc.title.alternative The image of higher educational establishment: fundumental component and problems of formation
dc.title.alternative Имидж высшего учебного заведения: основные составляющие и проблемы формирования
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The components of the university image are defined in the article. The awareness and loyalty of prospective university student in Chernihiv region are investigated. The main aspects of image are identified which can be the basis of the university image.
dc.description.abstractalt2 В статье рассматриваются составляющие имиджа вуза, проведено исследование известности и восприятие абитуриентами высших учебных заведений черниговского региона, выделены основные аспекты имиджа, на которые можно опираться при формировании образа вуза.


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу