dc.contributor.author |
Карпенко, Ю. М.
|
|
dc.contributor.author |
Карпенко, Н. Л.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-28T13:57:14Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2015-12-28T13:57:14Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/8081 |
|
dc.description |
Карпенко Ю. М. Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формування / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 1(1). — C. 118-124 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються складові іміджу вищого навчального закладу, проведено дослідження відомості та сприйняття абітурієнтами вищих навчальних закладів чернігівського регіону, виділені основні аспекти іміджу, на які можливо спиратися при формуванні образу ВНЗ. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся; № 1(1) |
|
dc.subject |
імідж |
|
dc.subject |
образ вищого навчального закладу |
|
dc.subject |
складові іміджу |
|
dc.subject |
проблеми формування іміджу |
|
dc.subject |
image |
|
dc.subject |
the university image |
|
dc.subject |
components of image |
|
dc.subject |
имидж |
|
dc.subject |
образ вуза |
|
dc.subject |
составляющие имиджа |
|
dc.subject |
проблемы формирования имиджа |
|
dc.subject |
the problem of image formation |
|
dc.title |
Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формування |
en_US |
dc.title.alternative |
The image of higher educational establishment: fundumental component and problems of formation |
|
dc.title.alternative |
Имидж высшего учебного заведения: основные составляющие и проблемы формирования |
|
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The components of the university image are defined in the article. The awareness and loyalty of prospective university student in Chernihiv region are investigated. The main aspects of image are identified which can be the basis of the university image. |
|
dc.description.abstractalt2 |
В статье рассматриваются составляющие имиджа вуза, проведено исследование известности и восприятие абитуриентами высших учебных заведений черниговского региона, выделены основные аспекты имиджа, на которые можно опираться при формировании образа вуза. |
|