IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Роговий, В.А.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2015-12-30T11:18:40Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2015-12-30T11:18:40Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8176
dc.description Роговий А. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції / А. В. Роговий // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2014. - № 4 (24) . - C. 72-78 en_US
dc.description.abstract маркетингові комунікації, інноваційний процес, споживчі переваги, економічна ефективність, інноваційний маркетинг. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління; № 4 (24)
dc.title Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу