IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гагіна, Н. В.
dc.contributor.author Борисенко, В. В.
dc.contributor.author Hahina, N. V.
dc.contributor.author Borysenko, V. V.
dc.date.accessioned 2016-01-21T10:21:27Z
dc.date.available 2016-01-21T10:21:27Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8507
dc.description Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 3. - С. 42-51 en_US
dc.description.abstract У статті узагальнено досвід реалізації особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні вищої школи, проаналізовано сучасні тенденції розвитку дистанційного освітнього процесу, розглянуто особливості впровадження ефективних технологій дистанційної освіти, обґрунтовано умови та шляхи використання особистісно зорієнтованого підходу як основи дистанційного навчання у вищій школі, визначено права і можливості студентів ВНЗ за умови застосування особистісно зорієнтованого підходу в процесі дистанційного навчання. Автори пропонують засоби практичної реалізації ОЗОН у дистанційній освіті, наголошують на вагомій ролі самостійної навчальної діяльності як важливому аспекті дистанційного навчання, виборі найоптимальніших підходів до організації навчального процесу, доводять значущість педагогічної підтримки та консультування для збільшення автономії студентів та посилення ролі самоосвіти. In the article the experience of implementing a student-centered approach into high school distance learning is summarized, current trends in the development of distance education process are analyzed, the peculiarities of applying effective distance learning technologies are considered, the conditions and ways of using the student-centered approach as a framework of distance learning in high school are substantiated, students’ rights and opportunities in the conditions of application of the student-centered approach in the process of distance learning are determined. The authors suggest practical ways of implementing student-centered learning in distance education; emphasize the key role of independent learning activities as an important aspect of distance learning, the choice of optimal approaches to the organization of educational process; prove the importance of pedagogical support and counselling to promote students’ autonomy and increase the role of selfeducation. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries Освітологічний дискурс;№ 3
dc.subject дистанційне навчання en_US
dc.subject особистісно зорієнтований підхід en_US
dc.subject навчальна автономія en_US
dc.subject самоосвіта en_US
dc.subject консультування en_US
dc.subject distance learning en_US
dc.subject student-centered approach en_US
dc.subject learner autonomy en_US
dc.subject self-education en_US
dc.subject counselling en_US
dc.title Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі en_US
dc.title.alternative Implementation of a student-centered approach in high school distance learning en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу