dc.contributor.author |
Рябова, Т. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-01-31T18:34:28Z |
|
dc.date.available |
2016-01-31T18:34:28Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/8688 |
|
dc.description |
Рябова Т. А. Поведінка промислових споживачів на ринку з позицій сучасного маркетингу / Т. А. Рябова // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №1(5) . - C. 97-104 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються проблеми маркетингової методології сучасного етапу розвитку маркетингу. Досліджуються особливості поведінки індивідуальних та організованих споживачів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧДІЕУ |
en_US |
dc.subject |
поведінка |
en_US |
dc.subject |
індивідуальна поведінка |
en_US |
dc.subject |
поведінка організованих споживачів |
en_US |
dc.subject |
поведінкові аспекти споживання |
en_US |
dc.title |
Поведінка промислових споживачів на ринку з позицій сучасного маркетингу |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |