ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.date.accessioned 2016-01-31T21:30:16Z
dc.date.available 2016-01-31T21:30:16Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8704
dc.description Карпенко, Ю. М. Окремі аспекти торгового маркетингу / Ю. М. Карпенко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2010. - №2(6) . - C. 69-77. en_US
dc.description.abstract У статті висвітлюються питання трансформації заходів торгового маркетингу та особливості їх використання. Визначено завдання та запропоновано класифікацію засобів торгового маркетингу для виробників та торговельних підприємств. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДІЕУ en_US
dc.subject торговий маркетинг en_US
dc.subject роздрібна торгівля en_US
dc.subject управління збутом en_US
dc.subject стимулювання продаж en_US
dc.title Окремі аспекти торгового маркетингу en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу