IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Проблеми організації системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві та шляхи їх вирішення

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Костюченко, А. М.
dc.date.accessioned 2016-01-31T21:34:44Z
dc.date.available 2016-01-31T21:34:44Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8705
dc.description Костюченко А. М. Проблеми організації системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві та шляхи їх вирішення / А. М. Костюченко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №2(6) . - C. 78-85 en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто переваги інтегрованих маркетингових комунікацій та ключові проблеми, із якими стикається організація на шляху їх впровадження, та описано базовий алгоритм введення системи інтегрованих маркетингових комунікацій. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДІЕУ en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) en_US
dc.subject інтеграція en_US
dc.subject алгоритм en_US
dc.subject чинники en_US
dc.title Проблеми організації системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві та шляхи їх вирішення en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record